lllll
lll

25. juli 2012

Giveaway


Hei alle sammen!

Denne giveawayen må du ikke gå glipp av! I samarbeid med Rafens deler jeg ut
2 stk Bento Laptop matbokser

Denne geniale lunsjboksen er blitt utrolig populær både i USA og Europa. Den kommer med fire smarte små innerbokser, som kan tas ut og kombineres som man selv ønsker. I tilegg følger det med en liten boks med lokk til f.eks. dressing. Fåes i fargene rød, blå, lilla og rosa.
Pris 299,-


For å delta:

* 1 lodd for kommentar under dette innlegget der du skriver hvilken farge du ønsker deg.
* 2 lodd for å like Rafens på facebook her
* 3 lodd for å ta med deg et av bildene over og dele på din blogg med link til dette innlegget.


Du kan altså ta tre lodd tilsammen!
Husk å skrive hvor mange lodd du tar.
Hvis du ikke har egen blogg kan du sende meg en mail på:


Lykke til!

Vinnerne trekkes 15. august



Klem fra
Lotta




142 kommentarer:

  1. Genial og ikke minst fin boks! jeg klinker til og tar 3 lodd. håper jeg har lykken med meg til min skolestarter :-)

    SvarSlett
  2. Åhh dette må jeg være med på, en slik har jeg ønsket meg leeeenge :)
    Og hadde passet perfekt til gutten min som begynner på i 1 klasse i august :)
    Jeg ønsker meg en blå en :D
    Tar full pott jeg :)
    Liker Rafens på fb og har linket til give awayen fra min blogg :)

    Ha en fin dag.
    Hilsen Kine :)

    SvarSlett
  3. Så utrulig smart boks med mange rom i,kul:)Eg tar 2 lodd eg:)
    Fine dag til deg!

    SvarSlett
  4. Perfekt til min lille barnehagejente - krysser fingrene for en rosa til henne! Et lodd til meg.

    Christina

    SvarSlett
  5. Disse boksene er sååååååååååå fine!
    Minstemann på 1 år hadde blitt veldig
    glad vis vi vant! (mamma`n også)

    Hilsen Renata og minstemann
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Glemte å si at vi tok 1 lodd da ;)
    Hilsen Renata (igjen)

    SvarSlett
  7. hei.

    praktisk disse.
    1 lodd, og det må bli rosa bokser ;-))
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  8. Hei og hopp, Lotta!
    Og god sommerdag !

    Disse har jeg bestemt meg for å bestille fra Amazon, så jeg jublet over at man faktisk kan få kjøpt det i Norge :)

    Først av alt, så prøver jeg med tre flakslodd hos deg ;)
    Linker til bloggen senere i dag, får ikke til det på telefon :)
    Blå er flott :)
    Kos deg videre ...

    SvarSlett
  9. Jøss, for en flott gi-bort! :)

    1 lodd til meg, og jeg ønsker meg lilla! :)

    SvarSlett
  10. Herlig herlig!! Jeg krysser fingrene og tar to lodd :) Ønsker meg den blå jeg :) Tvi tvi!

    Hilsen Monica - monica@specht.no

    SvarSlett
  11. For ein herleg gi-vekk!! :)

    Eg vil sjølvsagt være med, og eg tar to lodd! :)
    Samme kva farge eg får- om eg skulle være så superheldig å vinne! :)

    Klem, Christine

    SvarSlett
  12. Oi!!!
    Har en liten gutt som begynner i barnehage nå i august,
    så det hadde passet perfekt å vinne en blå :-)
    Prøver lykken med 3 lodd!
    Fortsatt god sommer ;-)
    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  13. Helt super for vesla i barnehagen denne her!
    Wish me luck :) 3 lodd til meg!

    Sommerklem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  14. Å, en sånn ønsker jeg meg!! Jeg er så mye på tur og har med salat o.l så dette må jo passe perfekt for meg. Trekker ett lodd!
    Ønsker meg lilla (evnt rød) :-)

    SvarSlett
  15. MIn herlige sønn som skal starte i 1 klasse hadde trengt en slik matboks, så her vil jeg gjerne være med! *S*

    Tar to lodd jeg da...

    kos dere videre...
    klem

    SvarSlett
  16. En slik har jeg ønsket meg lenge! Vil helst ha lilla, eventuelt rosa. Har postet link og bilde i bloggen, så da blir det 2 lodd til meg. Ha en fin sommer videre :)

    SvarSlett
  17. Disse så kjempe kjekke ut. Kunne gjerne tenkt meg en blå en jeg og trekker 1 lodd.

    Klem Jane

    SvarSlett
  18. De ser jo superkjekke ut! Jeg slenger meg med og trekker 1 lykkelodd!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  19. Jeg ønsker en rød om lykken skulle komme min vei. Har gjort alt jeg kunne for å få 3 lodd...inkl. deling på Facebook:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  20. 3 lodd :) kjempe fin matboks. tigerjente87@hotmail.com

    SvarSlett
  21. 1 lodd på meg:)
    Fortsatt god sommer til deg og dine.

    SvarSlett
  22. Vil ha den i blå hvis jeg vinner. Har likt siden deres på facebook, så 3 lodd på meg :)
    rebecca95@live.no

    SvarSlett
  23. 1 lodd på meg!
    Skulle gjerne hatt rosa! :D

    idalouiseh@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg elsker bento! Den rosa boksen er finest etter min mening. Jeg må nesten linke til et bilde: http://yuki1008chan.wordpress.com/2010/06/07/cute-bento-animals/
    Hvor søte er ikke de? Jeg har prøvd flere ganger å lage bento, men jeg har aldri hatt noe ordtenlig matboks for det, og meg + tang er ikke akkuratt bestevenner ;)

    Fadumamohamuda@gmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg ønsker meg blå:)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Oi, så fine! Jeg ønsker meg veldig en blå.
    Hanne
    matpakkemamma @ gmail.com

    SvarSlett
  27. Hei...så fine! Er gjerne med og trekker ett lodd for kommentar og ett for å linke til bloggen min.
    Skulle jeg være så heldig å vinne...er lilla favoritten!

    (",)

    SvarSlett
  28. Så tøffe! En blå hvis jeg er heldig.

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  29. hei hei :-)
    for en flott give away! jeg tar tre lodd :-) lilla og rosa passer både til meg og lille prinsessen ;-)

    ha en fortsatt god sommer!! :-)

    angeldustnr1@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Helt genial matboks!! jeg er med tar 3 lodd. like og kommentar=)

    SvarSlett
  31. Kjempe flott. tar 2 lodd like og kommentar.

    Anita_johansen@hotmail.com

    SvarSlett
  32. For en super fin matboks!!! Ønsker meg rosa :-) Ha en fin onsdagskveld!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  33. Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd og vil gjerne ha blå om jeg er den heldige!

    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/07/vinn-matboks.html

    Sommerklem

    SvarSlett
  34. Disse er spre! Har en til storesøster og håper på å vinne en til lillesøster. Deltar med 1 lodd :)

    SvarSlett
  35. 3 lodd - ønsker meg rosa :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  36. Kjempe stilig matboks!
    Den hadde vært perfekt til nistepakken til min sønn. Legger ned mye kjærlighet i matpakken hans :) Han får alltid skive, yoghurt og frukt, bær eller grønnsaker til niste i barnehagen. Så denne med mange forskjellige rom er jo super!
    Vi ønsker oss en blå :D
    Trekker 2 lodd for kommentar og like på facebook.
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  37. Den blå matboksen passer perfekt til min sønn som blir førsteklassing til høsten. En flott start for å lage en sunn lunsj!
    Tar 2 lodd

    SvarSlett
  38. Perfekt for poden som begynner på skolen nå til høsten.
    Satser ett lodd på den blå boksen.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  39. Kjempefin matboks. Ønsker helst blå, men rosa er også fin.
    Tar 2 lodd, 1 for kommentar og 1 for å like på facebook.

    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  40. Jeg har disse boksene til de eldste barna, og de er helt fantastiske.
    Jeg tar tre lodd (kommentar og liker på fb), og håper på at jeg vinner en rosa matboks til minstemann.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  41. Supre bokser :)
    Jeg tar ett lodd, og ønsker meg fargen blå

    Klem

    SvarSlett
  42. Jeg er med, blå
    3 lodd her

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  43. Åja hurra, BLÅ Laptop står høyt på ønskelisten her.
    Plukker med meg to lodd (kommentar og link)
    Sommerklem :)

    SvarSlett
  44. Hei, hei! :-)

    Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 3 lodd. Ønsker den blå matboksen.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  45. Å, så fine, ønsker meg den blå! Tar to lodd og krysser fingrene!!

    SvarSlett
  46. Åh, den var flott! Ønsker meg en i blå eller rød! :)

    Hilsen Katrine Karlsen (har sendt deg mail)

    SvarSlett
  47. Jeg vil veldig, veldig gjerne vinne en slik matboks! Fargen er rett og slett likegyldig, og jeg tar to lodd :D

    SvarSlett
  48. Jeg er med med ett lodd og velger rosa :)

    SvarSlett
  49. Jeg er også med, med 3 lodd, og velger rosa:-)

    SvarSlett
  50. Jag tar en lott :)
    Väljer rosa!
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  51. En lilla hadde vært kjempeflott - tar et lodd:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  52. Flott! Jeg vil gjerne ha rød for du får jeg kanskje ha den i fred... Jeg tar forvøvrig 2 lodd :)

    SvarSlett
  53. 3 lodd på meg, og jeg ønsker en lilla boks

    SvarSlett
  54. 2 lodd til meg er du snill... :O)
    Begge er jo veldig fine i fargene!

    ha en fin kveld,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  55. Super premie, ønsker meg den rosa! Tre lodd på meg (kommentar + liker på Facebook)!

    helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  56. Fantastisk premie! Har ønsket meg en lunsjboks av denne typen lenge! Slenger meg med og tar 2 lodd for link på bloggen min og kommentar. Kunne godt tenkt meg den blå boksen på bildet øverst! *krysse fingre*

    SvarSlett
  57. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    ønsker meg i lilla :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  58. Hei!
    Jeg blir med, 1 lodd (kommentar).
    Tror jeg likte den blå aller best!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  59. Tar gjerne 1 lodd.
    Rosa matboks. Yay!

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Så super matboks! Jeg tar ett lodd og håper at den blå matboksen finner sin vei til min postkasse.

    SvarSlett
  61. Den ser jo rett og slett genial ut! Ønsker meg... Prøver lykken med 3 lodd.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg ønsker meg forresten en i blå:)

      Slett
  62. Super matboks:) er jeg heldig så er blå favoritten.
    anita.het@gmail.com

    SvarSlett
  63. Hej!
    Jag är gärna med i din giveaway och tar 1 lott tack :)
    Jag tycker rosa.

    Trevlig kväll!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  64. Hei. :) Jeg trekker 2 lodd og ønsker meg den blå.. Kjempefin premie. :-)

    SvarSlett
  65. Så fine:)
    3 lodd på meg, og håper på en blå en.

    (sunchill@live.no)

    SvarSlett
  66. Disse er bare rå! Jeg trekker meg ut 1 vinnerlodd, og ønsker meg den i lilla! :)

    SvarSlett
  67. Geniale!
    Trekker 2 lodd, og ønkser meg den lilla :)

    SvarSlett
  68. Jeg tar med meg tre lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  69. Fine bokser, ønsker meg en blå. Linker på bloggen også, og prøver lykken med to lodd:-)

    SvarSlett
  70. Så utrolig geniale:)
    Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd!!

    Ha en fin fin mandag, Lottamor, håper dere har hatt/har en knall sommer :)

    Klem

    SvarSlett
  71. Jeg tar med meg to lodd, og jeg ønsker meg den røde!

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  72. Juhu :-) Eg tar to lodd takk, og det er til ein gut så blå hadde vore heilt rett farge.

    Klem Eli

    SvarSlett
  73. Jeg tar to lodd, og krysser fingrene:) Hvis jeg vinner ønsker jeg en rosa matboks:)

    SvarSlett
  74. Hei, deltar med ett lodd. Jeg liker den blå best.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Ett lodd på meg. Jeg ønsker meg den blå:)
    hannehol@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Kan jeg få 3 lodd. Og vet du; jeg var nr 1000 som likte Rafens-facebookside! Artig.
    Jeg ønsker meg en rosa boks.

    SvarSlett
  77. 3 lodd på meg :) ønsker meg blå :) hilsen KatJa K. H. (kamha90@gmail.com)

    SvarSlett
  78. Denne er så snasen :)
    2 lodd, farge har lite å si

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  79. Jeg trekker et lodd, og ønsker meg en blå. :)

    Terese
    terese_thornquist@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg tar gjerne 3 lodd,
    og ønsker meg en lilla om jeg skulle være så heldig å vinne :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  81. Klart jeg vil være med, da tar jeg to lodd, og håper jeg vinner.
    Trekningen er på selveste bursdagen min, yeahh :-))

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  82. Oi, så praktiske de må være!! Jeg vil veldig gjerne være med med 2 lodd takk!:)

    Ønsker deg en fin 1. august!:)

    SvarSlett
  83. Og lilla er vi veldig glad i, det glemte jeg å skrive :)

    SvarSlett
  84. Super fine bokser!
    Jeg tar ett lodd og ønsker en lilla!

    SvarSlett
  85. Super fine bokser:) Jeg tar ett lodd, ønsker meg lilla. Ha en fin dag. Laila H

    SvarSlett
  86. Så gøy!
    Jeg har både en gutt og ei jente, så jeg hadde blitt glad for begge fargene:)
    Jeg tar full pott!
    Så gøy og spennnede.
    Klem

    SvarSlett
  87. Så flott matboks. Den såg genial ut:-)
    2 lodd på meg
    bimsla74@online.no

    SvarSlett
  88. Hei!

    Jeg ville hatt en lilla, og må nok kjøpe selv hvis jeg ikke vinner!

    To lodd på meg blir det da!

    Mvh Frøken

    SvarSlett
  89. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 3 lodd til meg. Begge fargekombinasjonene er grislekre.

    SvarSlett
  90. Så kjekk den var! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  91. Trekker meg to lodd og krysser fingrene, farge spiller ingen trille om jeg skulle være så heldig å vinne :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  92. super smart matboks! tar ett lodd, jeg ønsker meg en rosa en :)
    ingrid966@hotmail.no

    SvarSlett
  93. Knall-smarte bokser, har aldri sett slike før!
    Tar ett lodd, og ønsker meg blå. :)
    Jeg har ikke blogg, så er usikker på om jeg bare skulle sendt deg mail..? Men sender mail i tillegg jeg, og håper det er okei :)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  94. Den matboksen ser kjempekjekk ut!
    Jeg liker Rafens på facebook, og tar 2 lodd:)
    Synes den lilla er lekker:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  95. Genialt! Jeg ønsker en blå :)
    To lykke lodd på meg, kommentar og link på bloggen min :)
    Klem

    SvarSlett
  96. jag tar en lott på lila box
    kram Ulla
    tavlingsmail245@yahoo.se

    SvarSlett
  97. Prøver lykken med 3 lodd - og skal jeg være så heldig å vinne ville jeg valgt lilla:-)
    Flott premie.
    Klem Mari Johanne:-)

    SvarSlett
  98. 3 lodd på meg:) håper lykken er med meg ! :) Ønsker meg den i rosa

    jannickesg@hotmail.com

    SvarSlett
  99. 3 lodd :D
    Ønsker meg Lilla :D
    tinh98@hotmail.com

    SvarSlett
  100. 1 lodd, eg vil ha lilla!
    therese_kristina@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Genial matboks. Kunne ikke passet bedre nå som mini snart begynner i barnehage. Han ønsker seg en blå! Prøver lykken med 2 lodd

    SvarSlett
  102. Hei.
    Jeg vil gjerne ha den rosa matboksen. Facebook-siden til Rafens er likt. Det ble 3 lodd for meg (siden jeg ikke har en blogg kan jeg ikke skrive et innlegg om denne konkurransen.) Håper likevel dette er nok til en seier.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varm hilsen fra Andrea

    SvarSlett
  103. De ser jo hel geniale ut! Blå var ille fin :)

    SvarSlett
  104. Satser på vinnerloddet siden jeg har et forsett på å bli flinkere til å smøre matpakke. Med disse herlige fargene må jo all mat smake bra !!!

    SvarSlett
  105. Vil gjerne være med på trekningen. Den hadde vært super å gi til barnebarnet.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  106. Hei :)
    Jeg ønsker meg en blå en :)
    Jeg tar tre lodd.
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  107. For en smart boks! Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Randi:)

    SvarSlett
  108. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  109. Jeg trekker gjerne to lodd!!! Ønsker meg rosa boks, men kommer sikkert ikke til å få ha den i fred når datteren min ser den.

    SvarSlett
  110. Jeg ønsker meg blå! Eller lilla... Eller blå... :) Trekker ett lodd iallefall.

    SvarSlett
  111. 1 lodd til meg.
    Same kva farge i tilfelle, like fine begge to!!
    Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  112. denne var genial;-) 2 lodd til meg:-)
    mvh Silje L Eian

    Silje_lian_89@hotmail.com

    SvarSlett
  113. Jeg tar gjerne to fine lykkelodd (liker allerede på facebook). Denne så genial ut :)

    Karina
    (karina.bolseth@gmail.com)

    SvarSlett
  114. Har likt siden :)
    frk.rar@hotmail.com

    SvarSlett
  115. Jeg er med og har likt :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  116. 1 lodd til meg, ønsker meg lilla matboks.
    Hilsen Kjerstin (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  117. 3 Lodd til meg :) Likt og Kommenterer - Jeg ønsker meg egentlig begge 2 så det er samme hvilken farge :) Dette er virkelig noe jeg kan trenge til skole start !!

    Martine.hopp@hotmail.com

    SvarSlett
  118. Wow!

    Jeg ønsker meg blå. :) Prøver meg med to lykkelodd hos deg. Legger meg til som følger her hos deg og jeg.

    Velkommen skal du være til å delta på giveaway inne hos meg. :)

    Klem Charlott

    SvarSlett
  119. Å, denne ønsker jeg meg! Gjerne lilla. Tar 3 lodd. Therese

    SvarSlett
  120. Koselig. Jeg har tatt 3 lodd og liker best den blå.
    Hilsen Kate

    SvarSlett
  121. Jeg er med med ett lodd :) ønsker den rosa om jeg vinner^^

    SvarSlett
  122. Jeg vil gjerne være med, og tar 2 lodd. Om jeg er så heldig at jeg vinner, ønsker jeg meg den rosa. :)

    SvarSlett
  123. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg har veldig lyst og være med.
    ( \_/ )Trekker 2 lodd..
    (=’.'=)Liker Fafens på Facebook &
    («)_(«)Kommentar..
    Ønsker deg og dine en fin Lørdag.
    Varm hilsen fra Monica Karin
    m.schulz1976@gmail.com
    ༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻

    SvarSlett
  124. 1 lodd på meg, ønsker meg en rød :)

    SvarSlett
  125. 1 lodd på meg :) Vil gjerne ha en lilla :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  126. Heisann!

    Tre lodd på meg!
    Ønsker rosa til min lille!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com



    SvarSlett
  127. Hei, jeg vil være med og tar to lodd (?), for kommentar og like Rafens på facebook. Bento er forresten en japansk matrett, mange forskjellige retter på en gang, nesten litt som tapas :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  128. Jeg er gjerne med og trekker full pott!

    Ønsker meg gjerne en i blå :)

    SvarSlett
  129. Et lykkelodd på meg! Liker alle fargene, men blå er kanskje favoritten! *håper*

    SvarSlett
  130. Jeg er med! :D
    Trekker et lodd og ønsker meg en i rosa :D
    idakristinekr@hotmail.com

    SvarSlett
  131. Jeg ønsker meg veldig en rååååsa, og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  132. Jeg ønsker meg en blå matboks. Full pott til meg! Håper du får en strålende uke. :)

    SvarSlett
  133. Hei :-)

    ☀ Takk for titten i den fine bloggen.
    Vil gjerne få være med og takker ja til 3 stk lodd.
    Liker veldig godt den rosa matboksen.
    Ha en riktig fin uke! ☀

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  134. Genial og ikke minst fin boks! Jeg klinker til og tar 3 lodd. håper jeg har lykken med meg og ønsker en blå boks :-)ragnhild[att)123.no:-)

    SvarSlett
  135. Fantastisk matboks! ønsker en blå en til min kjære. kanskje han begynner å spise matpakke istedenfor å kjøpe hurtigmat :P
    3 lodd på meg :)

    -Mariella

    SvarSlett
  136. Så fin konkurranse. Jeg ønsker meg blå :)
    3 lodd til meg.

    -Kathrine

    SvarSlett
  137. 2 lodd på meg. Min sønn ønsker seg den blå :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  138. Ønsker meg rosa ! Carpe diem :) solkem

    SvarSlett
  139. Eg tar 4 lodd, og ønske meg veldig ein lilla! :-)

    SvarSlett
  140. Synest den rose var fine jeg! tar 2 lodder ! :-)

    SvarSlett