lllll
lll

10. januar 2013

Giveaway




God kveld!
Da er jeg tilbake og klar for et nytt bloggeår. Håper alt står bra til med dere alle sammen!
Jeg starter året med en fantastisk giveaway som du ikke må gå glipp av!
 Sne design gir bort 2 stk gavekor til en verdi a`500,- til fritt bruk i nettbutikken.
Vi trekker to heldige vinnere 1. februar

 





For å være med:

1 lodd: Kommenter under dette innlegget. Eller send meg en mail: lottadanielsen@hotmail.com
1 lodd: Ta med knappen under og del på facebook og/eller egen blogg
1 lodd: Lik Sne design på facebook her

 Du kan altså ta tre lodd tilsammen! Husk å skrive hvor mange lodd du tar!
Trekning 1. februar 
 






Ha en fin kveld!

Klem fra
Lotta







72 kommentarer:

  1. Først ute? Kanskje det bringe lykke :)
    Full pott med 3 lodd på meg! Har delt på facebook, og like Sne Design gjer eg fra før av :D

    Fin premie altså!

    SvarSlett
  2. Jeg vil være med! :) tre lodd til meg :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd! Delt på facebook!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg blir gjerne med!! Har flere ting fra den shopen på ønskelisten:) 3 lodd til meg:)

    SvarSlett
  5. Tar to lodd. Superfine matbokser!

    Miriam

    SvarSlett
  6. Prøver lykken med 2 håpefulle lodd!!!

    SvarSlett
  7. hei på deg! jeg blir med tar 1 lodd =)=)

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  8. Så gøy med giveaway - prøver lykken med 3 lodd jeg:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  9. Blir gjerne med på 2 lodd. nydelige ting :)

    finfin kveld videre!

    SvarSlett
  10. Vil gjerne ha ett lodd, hadde vært herlig å finne noe der til lillejenta!:)

    Hilsen Karina:)

    SvarSlett
  11. Jeg krysser fingrene med ett lite lodd. :)
    Velkommen tilbake i 2013!

    SvarSlett
  12. Flott premie. Tar 2 lykkelodd!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  13. Liker og deler på facebook. Håper på vinnerlykke med tre lodd. Masse fint eg ønsker meg fra sne design:-)

    SvarSlett
  14. Jeg tar ett lodd. :)

    Mvh Ann-Heidi

    ahrotnes@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Blir gjerne med :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jaaa! :)
    Herlig give away og passer perfekt nå når minsta sitt soverom skal pusses opp :)
    3 lodd!

    *marissblogg.blogspot.no*

    SvarSlett
  17. Godt nytt år! :)
    Wow så mange flotte ting Christine har fått laget med de fine motivene sine på! *ønskeseg*
    Prøver lykken med to lodd, link og kommentar.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  18. Godt nytt år til deg også.Fin start på året i din blogg da. jeg tar 1 lodd jeg.
    Klem

    SvarSlett
  19. 3 lodd på meg :) Flott premie

    SvarSlett
  20. Så flott premie,eg vil så klart være med og tar 3 lodd:)
    Ønsker deg ein fin fredag og ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  21. Gleder meg til å følge deg videre i 2013:) Jeg blir med på giveawayen og trekker 3 lykkelodd:)

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med. Kjempefin premie. Trekker 2 lodd :)

    SvarSlett
  23. er gjerne med,trekker 1 lodd.lineroe@sbnett.no

    SvarSlett
  24. Hei Lotta! Da tar jeg tre lodd! Hadde vært supert å vinne nå som vi skal flytte:)

    SvarSlett
  25. Hei :)

    Jeg har ett lodd! God helg til deg! :)

    SvarSlett
  26. God helg!

    Eg vil gjerne ha 1 lodd.

    Klem,

    SvarSlett
  27. hei hei jeg er med på 1 lodd. :D

    SvarSlett
  28. hei,
    og godt nyttår.
    slenger meg med,
    1 lodd!
    klem TOVE

    SvarSlett
  29. Godt år :) Jeg tar gjerne 2 lodd :)

    SvarSlett
  30. Hei!

    Eg er gjerne med på trekning! 2 lodd på meg, likar på fb.

    Anna Helen

    SvarSlett
  31. Godt nyttår, Lotta!!

    Jeg er med på din flotte giveaway. To lodd til meg! :)

    Klem

    SvarSlett
  32. Jeg tar ett lodd og håper det er vinnerloddet

    SvarSlett
  33. Hei :)
    Så fin giveaway :)
    Jeg liker facebooksiden og prøver lykken med 2 lodd.
    God helg! :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. Jeg blir gjerne med, og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  35. Den beste premien jeg kunne fått! Nydelig ting fra en flott butikk!
    Jeg blir med og trekker 3 lodd:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  36. jeg blir med:) 3lodd:D

    SvarSlett
  37. 1 lodd på meg!

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  38. Så flotte premier!
    Trekker full pott - 3 lodder!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  39. Jeg blir med med 2 lodd! :) Liker på Facebook og kommenterer her ;)

    SvarSlett
  40. Jeg fikk til 2 av 3 ;) (liker og kommenterer)
    Krysser fingre og tær!

    Lise Olsen mjelde at epost.no

    SvarSlett
  41. Jeg prøver lykken med et lodd. :-)

    Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

    SvarSlett
  42. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  43. 2 lodd, takk fine fine Lotta!

    Så håper jeg du fixer New York innlegg snart :) Superklem til deg fra AC

    SvarSlett
  44. likte så godt bryggen-plakaten:) tar eitt lodd
    Annbjørg: anntol@yahoo.com

    SvarSlett
  45. Prøver lykken med 1 lodd :)

    Carpe diem

    SvarSlett
  46. 1 lodd til meg!
    reneefjellanger@hotmail.com

    SvarSlett
  47. NydeligFlott give away!
    3 lodd til meg!
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  48. Fantastisk flott give away! Jeg vil gjerne være med, 3 lodd til meg :-)

    Ønsker deg en finfin søndagskveld!

    Klem Katrine

    SvarSlett
  49. Trekker 2 flotte lodd, linker og kommentar.
    Jeg har også en giveaway inne hos meg, kanskje du vil trekke noen lodd:)
    Klem Veronica

    SvarSlett
  50. Tre lodd på meg:)
    super giveaway!

    SvarSlett
  51. Hei!

    Jeg vil også være med, et lodd på meg!:)

    Yvonne
    yvonne.elisabeth@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Oh, jeg er med!
    to lodd - kommentar og liker på FB

    SvarSlett
  53. Jeg er også med!

    to lodd på meg. Kommentar og liker på FB.

    Vennlig hilsen
    siv.jane@gmail.com

    SvarSlett
  54. Vinner gjerne det jeg!:) 2 lodd.
    //Maja-Lisa, majaheino(at)yahoo.com

    SvarSlett
  55. Jeg vil gjerne være med i trekningen!
    Trekker to lodd, kommentar og liker på FB.

    Hilsen Elin

    elin.jensb@c2i.net

    SvarSlett
  56. Så kjek,t 2 lodd på meg! :-)
    Mail: gina-tuft@hotmail.com

    God uke til deg!
    Gina

    SvarSlett
  57. Eg tar 3 lykkelodd hos deg i dag!

    helsing frå Solveig HH

    solveig.hus@gmail.com

    SvarSlett
  58. Så flott give away på nyåret..
    Prøver lykken med full pott..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  59. Ja jeg er med!! To lodd, liker på fb og kommentar, håper lykken er med meg.

    SvarSlett
  60. Godt nytt år! :D Tre lodd til meg :)

    lisah_89@hotmail.com

    SvarSlett
  61. To lodd til meg. Mykje fint:)

    Klem Gina

    SvarSlett
  62. Gavekort hadde vært stas, mye fint hos SNE.
    1 lykkelodd til meg :)

    SvarSlett
  63. Jeg har veldig gjerne lyst å bli med på denne fine give awayen.
    Trekker 3 lodd :)
    Bli gjerne med på mitt gavedryss du også :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  64. Så fin premie! Det er så mye fint hos Sne!
    Håper på vinnerlykke med 3 lodd!
    Klem <3

    SvarSlett
  65. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  66. Also I would like sign up for this super candy.
    2 entry
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    SvarSlett